שלום לך,
הדימום שנגרם בגלל ההליך של הכנסת ההתקן אינו אוסר, וכך גם כל דימום ביממה שאחרי ההכנסה.
אם לא ראית מראות דמיים מלבד זה שתיארת, או דימום אחר בתוך אותה יממה, לא נאסרת ואין צורך לעשות דבר.
בתקופה שאחרי הכנסת התקן הכתמות הן תופעה שכיחה, ולכן מומלץ להתרענן בלימוד
דיני כתמים ולהיעזר בהמלצות המעשיות שבדף
התנהלות לאור דיני כתמים ולהימנע מלהיאסר כשאין בכך הכרח הלכתי. במקרה שבכל זאת יופיעו כתמים תוכלי להיעזר במדריך
מצאתי כתם! מה עושים? כדי לברר את הדין.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת,
כל טוב!
תרצה קלמן, יועצת הלכה