שלום. אשמח לדעת האם אפשר לטבול עם מדבקת אוורה. תודה
תשובה
שלום וברכה,
מדבקת אוורה נחשבת לחציצה בטבילה. לכן, כחלק מההכנה לטבילה, עליך להוריד אותה, לוודא שלא נשארו עליך שאריות דבק, ולטבול בלעדיה. לאחר הטבילה, יש להדביק מדבקת אוורה מחדש, כדי שההגנה מפני הריון תימשך. ייתכן שתצטרכי להשתמש במדבקה חדשה - יש לפעול על פי ההנחיות בעלון לצרכנית בנוגע להסרה, החזרה והחלפת המדבקה.
ניתן להתייעץ עם הרופא/ה שלך בשאלה כיצד לתכנן את השימוש במדבקות כך שניתן יהיה לעשות זאת בלי לבזבז מדבקות מיותרות.