אני שבעה וחצי שבועות לאחר לידה, טבלתי לפני שבועיים, והתחלתי לקחת גלולות סרזט לפני 8 ימים.
הבוקר קמתי עם כתם על תחתון כחול, גדול יותר מגריס. לא היו התכווצויות שהרגשתי... האם אני חייבת עכשיו בבדיקות ושבעה נקיים ואז שוב לטבול? האם צריך לחכות גם 5 ימים כמו בוסת רגילה? (אשכנזיה)
תודה רבה.
תשובה
שלום לך ומזל טוב!
לפי דיני כתמים כתם על תחתונים צבעוניות אינו אוסר אותך.