שלום לך ובשעה טובה!
במצב שתיארת יש צורך להשלים רק את בדיקת ה
עונה הבינונית, ואת שאר הבדיקות אין צורך להשלים. ולכן יש לבצע בדיקה אחת בלבד. אם בצעת איזושהי בדיקה הלכתית מאז עונת הפרישה, אין צורך לבצע בדיקה נוספת.
שימי לב שיש לבצע את הבדיקה בהקדם האפשרי.
אם יש סיבה לחשוב שקיים פצע מדמם או שאת חווה כתמים, כדאי להתייעץ ב
קו הפתוח שלנו לפני ביצוע הבדיקה.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת,
כל טוב!
שירה מניטנטג, יועצת הלכה